tisdag 28 april 2009

Vad jag känner mig produktiv idag, har scrappat två LO'er och skaffat mig en blogg. Skönt med en ledig dag mitt i veckan ibland! :)

Dagens scrap tänker jag inte visa än, men tänkte däremot lägga upp lite bilder från OscarsScrappen som var för någon vecka sedan. En hel dag med massa scrappande tjejer, jätteroligt!! Hoppas verkligen det upprepas igen!

Gjorde 2 LO'er, ett kort och ett alterobjekt.

Till skisstävlingen bidrog jag med:




Nästa LO var till en materialutmaning där man skulle använda minst 3 olika mönstrade papper och 3 olika dekorationer.






Ett kort blev det också:




Sist, men lika stort som kortet ungefär, blev det en liten altrad anteckningsbok där vi skall skriva in våra matlistor vi försöker använda här hemma.

Det var vad jag hann med under en hel dag, dock med avbrott för lunch såklart. En väldigt rolig dag!


S.

2 kommentarer:

BellaMio sa...

Många fiiina alster hann du med!!! Visst hade vi det roligt? Kommer definitivt att köra fler träffar :)

Lillnettan sa...

Hej där Rafiki! Fin blogg du har! :-D Översta LO'n som du har i detta inlägg var min favorit på Oscarsscrappen, så det är bra att du visar det här för då kan jag lägga den i min inspirationsmapp. :P