söndag 12 juli 2009

Gårdagens scrap

Så, är lite effektiv för en gångs skull och lägger in gårdagens alster innan de blivit flera veckor gamla *s*

En Ego LO om min förkärlek till nektariner såhär års. De är så god just nu!
Bidrag till Veckans skiss. Texten lyder: Favorit frukten just nu: nektariner. Gillar de små alfabetspärlorna!


Här en lift från Liftvarning, har haft kraft pappret i min ägo sedan i våras men inte tyckt att det passade innan och dessutom andas det brorsdotter om det. Så en LO om söta E. blev det!


Fick ett par söta hattpinnar med blad på av en bordgranne på Oscarsscrappen, så ljuvliga! Hängde dit en liten slända också. Har återupplivat mina blommor också!
Sist ut är ett bidrag till Scrapperiets sommartävling, ett kort till en liten 1 åring vi ska på kalas till nästa helg. Älskar att frossa i rosa! :)

Gillar att framhäva de små alfabetstickersen med Glossy accents.

Var inne på Landskrona karnevalen igår. Åt god mat med A.'s familj och kollade på Svenska akademin. Suveräna live!! Den energin de har på scen är underbar!

Nu ska jag fortsätta mitt kreativa stim!

Kram . S

5 kommentarer:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Jädrar vilka granna alster!
Den på brorsdottern är ju helt underbart söt! Och ego-Lo'n med nektarine - ser oehört saftig ut! (Gillar du persikor också? Vi har nämligen ett sådant träd i vår trädgård... Solvarma, nyskördade och söta sådana = MUMS!)

Kortet är också supersött - och visst är det härligt att frossa i rosa!

Hoppas allt är bra med dig!
Ha de bäst!
Kram / Angelica

BellaMio sa...

Hej hopp!!

Nu var det alldeles för länge sen jag tittade in här, så himla mycket fiiiint du hunnit göra!

Nu är det dax för OscarsScrappen igen!! Kolla mer här: http://oscarsscrappen.blogspot.com/

Kram Kram

Jessica sa...

Jättefina Lo´s du gör. Ser mumsigt ut med nektarinerna:-))
Tittar in till dig pga att jag ska också till Angelica på träff och tänkte lära "känna" dig lite innan!

Kram Jessica

Lillnettan sa...

Hej Rafiki! Kommer du på Oscarsscrappen tro? Hoppas det.. :)
Klart att du får låna idén till kostymkortet - jag har tyvärr ingen mall utan hittade en bild på ett liknande kort och improviserade. :P Men det är inte alltför svårt. JAG klarade ju av det! *ler*

Eva J sa...

Hejsan....
Vilket underbart namn... Rafiki, det liksom är som bomull i munnen.
Dessvärre var det inte jag som hade en magnolia stämpel till salu när jag var i O-hamn, och tyvärr vet jag inte vem det var. Hoppas du hittar personen i fråga som har den, jag är så dålig på att komma ihåg vilka namn det var som hade försäljning på bordet.
Så mycket fint du gör, här inne fanns det ju massor att kika på så jag återkommer säkerligen flera gånger.
Hoppas du får en trevlig helg
Kramar Eva