tisdag 30 juni 2009

Sommarvärme

Här är varmt, för varmt idag, kvavt och regnet hänger i luften.

Jag är ingen flitig bloggare direkt, men det är så mycket annat so pockar på uppmärksamhet just nu och bara att det är sommar gör att jag inte sitter vid datorn så mycket.

Men som alltid scrappar jag bäst under press *s*

Jag var med i utlottningen av Yoli's dekorationskit och jag knep ett av kitten. :) Sista dagen att scrappa med det och visa upp är idag, sista juni, såklart gör jag det idag. Varför tidigare när man kan vänta? ;)
Bilderna är från förra sommaren när jag, A och mina föräldrar var till Västervik och passade på att fika på Gränsö slottscafé. Lite gammeldags och romantiskt, precis som dekorationerna jag fick.






Det får bli allt för idag. Ska snart ut och äta med A. Det är vår 2-åriga förlovningsdag idag :)

Kram!

1 kommentar:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Hej tjejen!
Underbar användning av Yolis kit! Så fina och vackra bilder!

Hoppas allt är bra med och att du nu njuter när vi fått in lite svalare vindar och lagom med sol i vår stad! ;-)

Ha de bäst!
Kram / Angelica