tisdag 2 juni 2009

Romantik

Så var det tisdag igen och jag har tid att blogga lite.

Var mycket att göra förra veckan, vi var på bröllop i lördags och passade på att ta ut en extra ledig dag på fredagen för att få lite ledig tid i Kalmar tillsammans, A. och jag.

Vi hade det jättebra! Bara tog det lungt, åt god mat och sånt trevligt!

Bröllopsfesten var jättetrevlig!!
Platsen var dessutom så vacker, precis vid havet, vid en småbåtshamn men små söta röda bodar runtom.


Brudparet fick en tagpocket jag gjorde förra helgen, tillsammans med presenten såklart.







4 tags med en bild på brudparet, en dikt, ett citat och våran hälsning.




Passande Love rub-ons, punhinella och blomma med brad i mitten.



Scrappade en LO i förra veckan till Pyssellyckans tävling, en skiss.




"Grannens vackra körsbärs träd". Använde mig i princip bara av förgerna från fotografierna, de var så starka och vackra.


Dax att göra kycklingsallad!


- S.

1 kommentar:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Det blir ju liftvarning på tag-kortet, det vilkl jag ju bara säga.. *ler* Har nämligen en beställning till just ett bröllopskort och sitter lite tom på ideér. Men ett tag-kort är ju både dekorativt, lite annorlunda och kul att ge bort.

Vacker körsbärs-LO du gjor också, visst är det härligt när det är full blom i fruktträdgårdar!

Ha de gott snäckan!
Kram / Angelica