söndag 24 maj 2009

Scrap stimm

Kreativiteten flödar!
Har fått mycket gjort och känner mig nöjd med resultaten!

Först ut är en LO som jag började på för säkert ett år sedan minst, men inte gjort klart förrän igår. Vi var på semester på Malta 2007 och jag gjorde ett helt album om resan, nästan.... det är några sidor kvar. Idag ska jag se till att det blir klart!

Vi åkte en tur med en 'undervattensbåt', det gungade mycket, men var en kul upplevelse.

I julas var vi i sälen och jag har än så länge inte 'kunnat' scrappa några av de bilderna, men igår lossnade det lite. Bidrag till Veckans skiss:



Jag hyrde skidor och pjäxor där och det var så fina!! Blev glad bara av att titta på dem, ni ser väl det doodlade mönstret? ;) Så skönt att kunna scrappa vinterbilder i lite oväntade färger, det är nog det som hållt mig tillbaka lite.

I min garderobs roliga tävlingar är inte slut än!
Jag fick ihop ett kort till färgutmaningen, orange, brunt och turkost.


Texten, efter lite funderade, blev "stor kram på Mors dag".

Till sist har jag även liftat Yoli's LO "Du är söt"

Jag som sitter ute i solen på Kristi Himmelfärdsdag och njuter av värmen och lyckan av att vi har egen trädgård. Grillade lite lunch och satt och läste en tidning sen. Nice!


Nu ska jag återgå till scrapbordet här brevid för att knåpa ihop ett bröllopskort och en till Malta LO!
- S.

1 kommentar:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Oj vad mycket fint här var att kika på!

Jättefina resebilder om Malta - blir säkert snyggt när det är klart (ja, det är säkert snyggt nu också föresten - men snyggare då! *ler*)
Gillar din vinter-Lo, såååå snygga skidor då! Har de tänkt "scrapping" när de skapade mönstret till den eller?

Kortet och Yolis utmaning har du också fixat "el galante"! Skitsnyggt!

Ha en bra dag granne!
Kram / Angelica