onsdag 26 maj 2010

Tävling, tävling tävling!

Finns så många roliga tävlingar att delta i, så nu tar jag mig tid att faktsikt vara med! :)

Hos Edvins mamma tävlas det om massa fina saker:



"Jag är med o tävlar hos Edvinsmamma om en baby-goodiebag;
Älsklingar.se – 3 dreggellappar, 1 par sockson
Likolo – Liftpillow o safesleep
Babyrum.dk – 6 valfria namnnappar (ej MAM)
Rarabarn.se – Haklappar – Set om fyra
Buffis barnkläder – Presentkort värde 200 kronor
Geggamoja – Presentkort värde 300 kronor
Gobligobli – Barnvagnshjärta ”Rör mej inte”
Mybabys.se – Presentkort värde 300 kronor
Ekoleko – Ett kort med en snutte
Voodolls – En Power mum
Milkmilla.se - Body Green/Orange Harlequin Apple i valfri strl
HIPPA HEM – En grön molnfilt
Var med o tävla
HÄR du med!”


Bambii's blogg kan man vinna mössor från Geggamoja och de är ju så fina!






Hos Anna tävlar jag om en fin solhatt, tänk lilla snäckan i en sån cool till sommaren!



En sista tävling för kvällen: Hos Muppsan är det ett babygym som står på spel, så fint att jag inte kunde låta bli :)

Mycket pysslande har det inte blivit på sista tiden, ett kort till en liten tjej som jag får lägga upp en annan dag. Nu ska jag gå ner till lilltjejen (som imogon blir 4 (fyra) månader, vart har tiden tagit vägen??) och sambon :)

Love!

Inga kommentarer: