fredag 28 maj 2010

Ett ynka kort

Det har inte blivit så mycket scrappade på sista tiden.

Jag vet inte om det mest är inspirationen eller tiden som tryter, hoppas det blir ändring på det snart i alla fall. Har så många fina bilder på Isabella jag vill använda.

Ett kort har jag knåpat ihop iaf, till en liten 2 årig tjej, så jag frossade i rosa! :)


Gjorde en lite roligare vikning än den traditionella, med ett fint band som håller ihop kortet. Stämpeln är så fin tycker jag, söt och lite tuff på samma gång, vet ej vad det är för märke dock, lånat på en scrapträff.
Har nästan gjort ett morsdag kort också, tyvärr är det inte fördigt än, så det finns ingen möjlighet att mamma ska få det på rätt dag, så hon får det kanske nästa helg när de ändå kommer hit för Isabellas namnfest!
Fick idag en sån fin bild som ska bli en tavla på snäckans rum, beställde från den här tjejen, blev jättenöjd! Kommer bli så snyggt på hennes rum sen, när det väl blir färdigt.... och mitt pyssel har fått flytta in i klädkammaren. *s*
Trevlig helg!

Inga kommentarer: