tisdag 12 maj 2009

Ledig tisdag

Har haft en skön ledig dag idag. Hunnit med en hel del, varit ute och gått, städat efter vaktmästaren som lagat vår toalett, rensat ogräs och scrappat!

Hittade en finfin blogg som dessutom hade två tävlingar som går ut idag!

Uppgiften var att lifta ett kort och en LO som hon gjort, fanns mycket fint att välja på.

Började med LO'en, liftade den här och mitt resultat blev:



Texten på remsorna lyder: "Med bruna linser i ögonen tyckte Andreas att jag inte längre var Susanne utan såg mer ut som en Fia."

Kortet jag liftade var ett dopkort, mitt blev ett 1-års kort till en liten tjej och jag gick lös totalt på rosa! :)

Tycker så mycket om min lilla fågelstämpel jag köpte för någon vecka sedan.



Igår kväll hittade jag en härlig skiss som det såklart var inskick på samma dag, scrappar nog bäst under lite tidspress tror jag.

Äntligen fick hag inspiration att scrappa en discgolf bild, har ju en hel del vid det här laget efter alla gånger jag och A. varit ute och spelat, eller mest han som spelat och jag fotograferat.



Nu kurrar magen som en signal att det är dags att laga mat. Hmm... kassler har jag tagit fram, men vet inte rikigt vad jag skall göra med den idag.
-S.

1 kommentar:

Mya sa...

underbara alster :) kram