torsdag 7 maj 2009

Snälla solen, kom tillbaka

Är trött på regnet redan, jag som häromdagen sa lite lagom vuxet "Jo, men nu behöver det komma regn" men nu räcker det tycker jag, var så härligt med värme och strålande sol. Har väl blivit lite bortskämt, för det har ju inte ösregnat sista dagarna direkt. Men var säger man? "Efter regn kommer solsken" :)

Har scrappat lite, en LO till forumets skisstävling. Var uppe i Stockholm i april och insåg att det var ju inte så dumt ändå, inte alls så fult, grått och trist som jag inbillat mig i alla år. Det var faktiskt vackert! Jag var ute och åt men en barndomsvän ena kvällen, och en annan kompis kvällen efter. Vi gick längs vattnet på Kungsholmen, solen höll på att gå ner, fina gamla hus att titta på. Så, ja, jag får erkänna, det var inte så dumt att åka till Stockholm.




En närbild på rubriken, glittrat A och R, lite mönsterpapper bakom A och ghostshapes parantser för att rama in rubriken.



Gjorde ett kort igårkväll. Brukar ha svårt att göra kort om jag inte vet vem som skall få det och i vilket tema (grattis, lycka till osv.) Men nu blev det en kort i vårfärger, färdigt att skickas till någon som behöver en hälsning!

Är just nu tokig i blingstenarna från Kaiser, har dem på allt! På kortet ovan är det en ensam, på Stockholms LO'en är det flera på rad på fotografiet.

Det var allt jag kan visa för idag!

Med hopp om sol igen ;)

S.

1 kommentar:

Louise sa...

Hej

Kul och se att du verkligen skaffade dig en blogg. Annars hade vi kommit hem till dig ju och ordnat det ;o)
Fina alster har duockså hunnit med.
Ha det bra och en riktigt trevlig helg.

Kram Louise / Öland