söndag 10 maj 2009

Söndag

Redan söndag, veckorna går fort och helgerna också...

Idag har jag drejat!! Såå roligt! A. har ju värsta lyxjobbet där man kan göra en massa sånt kul, så idag åkte vi ändå dit i ett annat ärende och jag fick prova på att dreja. Får väl se hur min tekopp blir när den är bränd och färdigt :)






Vem vet, det blir kanske en kvällskurs i drejning till hösten. Vill gå någon ny kurs i höst iaf, ska kolla upp vad som finns att välja på. Förslag är välkomna!

Har hunnit med att scrappa lite i helgen också, men det kommer bild på en annan dag när jag fått ok från tjejen som är med på bild att lägga upp. Den här LO'en har jag redan fått ok på, den är med i Scrappakaljas månadstävling. En bild som verkligen betyder mycket, min äldsta kompis som jag inte haft kontakt med på 15 år träffade jag igen i april. Så mycket roligt att prata om!

Har äntligen kopplat in sillhouetten efter flytten, så titeln och rankan på sidan är utskurna. Ghostshape klocka, band, punhinella och lite blingstenar.

Det var allt för nu!

-S.

Inga kommentarer: