onsdag 20 maj 2009

Tävling

Igår kväll scrappade jag! Går lite upp och ner hur mycket jag gör i veckorna. Men kameran strejkade då, men nu är batterierna laddade och jag kan lägga upp bilder här!

Ett kort och en LO till jubileumstävlingen i den här fina bloggen. Spring dit ni också och var med och tävla!

Mitt bidrag i skisstävligen:



Svart cardstock, mönstrade papper, rick-rac band, vinyl thickers, tyll, blingswirl och dymoremsor.



Till materialtävligen blev det ett kort:

Grönt, 3D- kuddar, Riven kant, Knappar och Floss, dvs allt som skulle vara med.
Nu är jag sugen på lite scrap även ikväll!
Ledig imorgon, ska bli skönt, har inte planerat något men lite rafsande i trädgården hoppas jag det blir!
- S.

2 kommentarer:

Info sa...

Hej, kul att du vill vara med o tävla :) Men glöm inte skicka in dina bidrag till min mail Kate.brantvik@gmail.com för att de ska vara inom tävlan!

Tiggy sa...

Himla läckra alster du gör! Jättesött kort.