söndag 3 maj 2009

Välkommen sköna Maj



Vilken härlig helg det har varit!

Mina föräldrar har varit här och hälsat på, vi har besökt en kryddgård, ett slott, grillat gott och njutit av solen! Jag gjorde ett halsband och några par örhängen till mamma. Ibland är det enkla det vackra, tur det, för några avancerade kreationer var det inte.






Röda, platta snäckskalspärlor och böjda rör. Fint runt halsen, lite platt såhär på bild.






Grillade marshmallows, mmm....



Idag har jag och A. varit nere i Malmö och spelat discgolf. En ny bana med 9 hål, dvs, jag pallade gå en hel runda, resten av gänget vi gick med inkl. A. var lite mer rutinerade och gick 18 hål. Då var det tur jag hade kameran med och kunde sysselsätta mig själv under andra rundan *s*.



Katsching!




A. puttar, skall den gå i korgen? Spänningen är olidlig!

Inga kommentarer: